torsdag

Har äntligen fått tid att sätta mig ner vid datorn en stund. har haft fullt upp hela dagen! först skolan och sen var jag på anställningsintervju på McDonald's i Burlöv. Jag tror det gick bra, hoppas på det i alla fall. Behöver verkligen jobbet så att jag kan få ihop pengarna till när ja ska utomlands nästa år med mina fina flickor. Får förhoppnings svar på måndag så ny är de inte mycket mer att göra än att håla tummarna!

Nu borde jag verkligen sätta mig ner och plugga lite men har absolut ingen lust över huvudtaget! Men tyvärr har jag nog inte så mycket val.. Men min inlämingsuppgift är framflyttad till på onsdag och de är riktigt skönt med tanke på att jag inte har börjat än..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack söta du! Kram :-)

2010-11-11 @ 20:52:09
URL: http://fnylen.blogg.se/
Postat av: IISABEL

jag är cp, get used to it! :D

2010-11-11 @ 21:03:48
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0